Reklama:

Polub Instagram24 - Polski Ranking Instagram na FB:
 
 

Reklama:

zgΕ‚oΕ› naduΕΌycie

Cassie CruzπŸ’‡πŸ­πŸŽ€πŸ’™πŸ‘ @bootyc

Cassie CruzπŸ’‡πŸ­πŸŽ€πŸ’™πŸ‘ bootyc
  • bio: 28 | Cuban | Cosmetologist #RetroEnthusiast πŸ‘’πŸ‘‘πŸ‘œπŸ‘š #Gemini β™ŠπŸ˜‡πŸ˜ˆ CandyQueenCruz πŸ‘»πŸ­πŸ‘‘
  • iloΕ›Δ‡ zdjΔ™Δ‡: 1128
  • liczba obserwujΔ…cych: 1585
ZgΕ‚oΕ› profil do rankingu
 

Reklama:

 

Her boobs compared to mine ( . )( . ) πŸˆπŸˆπŸ‹πŸ‹πŸ‘€πŸ™ŠπŸ˜ #boobs #giggty #melons #lemons #bffs #latepost #lastweekend #funtimes #itsaphotoshoot #selfiestories #moretocome #afterparty #burlesquechronicles #bts #ittybittytittycommittee #funbags #chesticles #breasts #tittays #squishy #gobestfriend #neveradullmoment

Her boobs compared to mine ( . )( . ) πŸˆπŸˆπŸ‹πŸ‹πŸ‘€πŸ™ŠπŸ˜

21 1

Filtr: Clarendon

Komentarze
 

2016-02-13 21:28:02

Reklama:

This is what I'll be doing tonight. βœ‚πŸ’™πŸ™† #buildaboyfriend #haha #somewontgetit #artsandcrafts #coldblooded #fuckit #illdatemyself #iloveme #imawesome #pinup #retro #elvgren #vintage #sassy #dork #goofy #foreveralone #antivalentinesday #meh

This is what I&039;ll be doing tonight. βœ‚πŸ’™πŸ™†

11 0

Filtr: Normal

 
 

2016-02-13 20:10:18

At work today like... UGH πŸ˜”πŸ™ˆπŸ˜΄ #idontwanna #meh #icant #ugh #blah #waitingfortonight #firstworldproblems #dontjudgeme #wheresmybed #imherenowwhat #workblues #notfeelingtoday #sosleepy #feedme #passthat #donttalktome

At work today like... UGH πŸ˜”πŸ™ˆπŸ˜΄

5 0

Filtr: Clarendon

 
 

2016-02-13 20:02:04

Remember ladies... a little enthusiasm goes a long way! And tears, they like tears. πŸ˜‹πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ˜πŸ™Š #rp #thankmelater #beenthusiastic #getintoit #superhead #suckitup #swallow #dontplay #deepthroat #doitwithnohands #slurp #suckitlikeyoumeanit #dontbeshy

Remember ladies... a little enthusiasm goes a long way! And tears, they like tears. πŸ˜‹πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ˜πŸ™Š

11 4

Filtr: Normal

Komentarze
 

2016-02-12 23:12:59

Anti-Valentines Day Nails πŸ’…πŸ’”πŸ™…πŸš«πŸ‘Έβ™₯😈 Done by the best @nailsby_jenny_ πŸ˜„ #queenofhearts #offwithhishead #paintingtherosesred #harleyquinn #gimmesomesugar #puddin #antivalentinesday #nailsonfleek #nailswag #nailart #nailsbyjenny #nailsofig #nails #heartnails #stilettonails #naildesigns #mynailstho #iminlove #redandblack #blingbling #myobsession #itswhatido #gottastayfresh #freshset #freshnails #dontbehatin #likealways #funkyfresh

Anti-Valentines Day Nails πŸ’…πŸ’”πŸ™…πŸš«πŸ‘Έβ™₯😈
Done by the best @nailsby_jenny_ πŸ˜„

39 1

Filtr: Normal

Komentarze
  • @erbrand_io (1 dni)
    We love your content. Keep being rad! πŸ™Œ
     
 

2016-02-11 17:16:53

🌞🌞🌞🌞🌞 GM 🌞🌞🌞🌞🌞 #onatuesday #goodmorning #workinggirl #workselfie #idratherbeatthebeach #wheresmybed #imspoiled #idontwanna #meh #F21Plus #sweaterweather #plus #thicklife #nofilter #bbw #plussize #legs #peekaboo #hellur #instasize #hashtagmurder

🌞🌞🌞🌞🌞 GM 🌞🌞🌞🌞🌞

47 1

Filtr: Normal

Komentarze
 

2016-02-09 14:49:14

Tonight was a good night* πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„ #allsmiles #ladiesnight #propagandapeepshow #makingmemories #nofiltaaaa #lifeinmotion #candid #actionshot #igmodel #sike #howtheydothat #girlswithcurves #witchy #bighairdontcare

Tonight was a good night* πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

44 0

Filtr: Normal

 
 

2016-02-06 08:23:27

🎡 "Let yourself unwind, get lost in the garden of my mind."🎡 🌷🌸🌹🌺🌻🌼🌈🌞 #tgif #selfie #icouldbeyourfantasy #alinabaraz #fantasy #listentothewaves #bemyvalentine #sike #weedismyvalentine #ithinkiloveher #awkward #latina #allabouttheangles

🎡 "Let yourself unwind, get lost in the garden of my mind."🎡 🌷🌸🌹🌺🌻🌼🌈🌞

31 3

Filtr: Mayfair

Komentarze
  • Why do your brows look like the girl from hey Arnold
     
  • @bootyc (8 dni)
    Why does your face look like meatwad from aqua team hunger force @keepinitrealwilliams 😠😠😠
     
  • But I still love you little sister πŸ‘§ and I don't know ask your Daddy!!!! Lol 😘😘😘😘
     
 

2016-02-05 19:24:53

You with all those curves and me with no brakes. πŸ˜πŸ‘ #pug #pinupgirl #pinupplus #bbw #compact #sassy ##notforthelighthearted #realmenlikecurves #curvatious #voluptious #hipsandcurves #hipsandthighs #curvy #curves #dangerouscurves #curvygirl #pinup #vintage #retro #modernpinup

You with all those curves and me with no brakes. πŸ˜πŸ‘ pug pinupgirl pinupplus bbw compact sassy

16 1

Filtr: Normal

Komentarze
 

2016-02-05 01:13:27

Shut up and lick! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹ #tacotuesday #hanh #smothered #sitonyourface #liketrina #inappropriatelyfunny #canyouhandleit 😜

Shut up and lick! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹ tacotuesday hanh smothered sitonyourface liketrina inappropriatelyfunny canyouhandleit 😜

27 4

Filtr: Normal

Komentarze
 

2016-02-02 23:40:04

Mood right meow* πŸ˜πŸ˜‹πŸ˜Ž "You are part of the night, just like me. We're not afraid of the dark--we come alive in it...we're thrilled by it." πŸŒŒπŸŒ› #happykitty #goodmorning #feelingfiesty #catwoman #ilickeditsoitsmine #meow #purrr #batman #roleplay #tantalizingtuesday #afternoondelight

Mood right meow* πŸ˜πŸ˜‹πŸ˜Ž "You are part of the night, just like me. We&039;re not afraid of the dark--we come alive in it...we&039;re thrilled by it." πŸŒŒπŸŒ›

17 0

Filtr: Normal

 
 

2016-02-02 16:49:23

Haaannnnhhh 😜😜😜 #fairflow #mcm #tqm #idc #dontjudgeme #itsmylife #southfloridafair #recap #latepost #latergram #theothernight #thisweekend #sorrynotsorry #candid #random #makingmemories #nofiltaaaa #alwaysonthephone #screenshotthis #runteldat

Haaannnnhhh 😜😜😜

13 1

Filtr: Normal

Komentarze
  • @severino.xo (11 dni)
    Lol you like that dark meat ! Ayyyyy I see you tho lol 😍
     
 

2016-02-01 18:34:41

I was able to get in one. πŸ™†πŸ˜„πŸ“· Leah was sooo beautiful! 😍 I can't stop saying how gorgeous she is. The whole set up was simply elegant and the love in the room was incredible!! Reign has a helluva welcoming committee waiting on her. 😊πŸ’ͺπŸ’œ #babyshowa #babybelzer #leahsbabyshower #babyshower #aftertheshowercomesthereign #epic #turnup #imissedthefun #madeanappearance #sundayfunday #tallgirls #imthetallone #istandout

I was able to get in one. πŸ™†πŸ˜„πŸ“· Leah was sooo beautiful! 😍  I can&039;t stop saying how gorgeous she is. The whole set up was simply elegant and the love in the room was incredible!! Reign has a helluva welcoming committee waiting on her. 😊πŸ’ͺπŸ’œ

32 1

Filtr: Normal

Komentarze
  • @leeleecoughlin (11 dni)
    πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
     
 

2016-02-01 17:31:07

(*insert motivational quote here*) πŸ˜œπŸ˜—πŸ˜Ž #F21Plus #naturallight #face #blackmamba #simpleyetelegant #cakeface #sundaze #celfie

(*insert motivational quote here*) πŸ˜œπŸ˜—πŸ˜Ž

16 0

Filtr: Juno

 
 

2016-02-01 16:38:04

The mom-to-be was so beautiful!!! I'm so happy for her and her family. 😊 Thanks again for having me. πŸ’œπŸ’œπŸ’œ #babyshowa #babyreign #leahsbabyshower #epic #nofilter #imissedthefun #sundayfunday #aftertheshowercomesthereign

The mom-to-be was so beautiful!!! I&039;m so happy for her and her family. 😊 Thanks again for having me. πŸ’œπŸ’œπŸ’œ

21 1

Filtr: Normal

Komentarze
 

2016-02-01 15:37:59

I'm currently at work but I'd rather be at the fair. My sweater is really cool though, so that makes me kinda happy... kinda. Meh πŸ˜‘πŸ˜’πŸ˜žπŸ˜πŸ˜ˆπŸŽ‘πŸŽ’πŸŽ πŸŽͺπŸ’œ #sps #itssaturday #nofilter #nomakeup #noyoucantmakeme #smirkqueen #idontwanttobehere #wheresmybed #imspoiled #idontwanna #meh #icant #ugh #blah #waitingfortonight #firstworldproblems #dontjudgeme πŸ˜‹

I&039;m currently at work but I&039;d rather be at the fair. My sweater is really cool though, so that makes me kinda happy... kinda.  Meh πŸ˜‘πŸ˜’πŸ˜žπŸ˜πŸ˜ˆπŸŽ‘πŸŽ’πŸŽ πŸŽͺπŸ’œ sps itssaturday nofilter nomakeup noyoucantmakeme smirkqueen idontwanttobehere wheresmybed imspoiled idontwanna meh icant ugh blah waitingfortonight firstworldproblems dontjudgeme πŸ˜‹

31 0

Filtr: Normal

 
 

2016-01-30 15:44:11

*TRAVEL GOAL* πŸ’– Pink Forest, Ireland πŸ’– #travelgoals #pinkforest #isthistrue #couldthisbereal #mustgosee #ireland #bucketlist

*TRAVEL GOAL* πŸ’– Pink Forest, Ireland πŸ’–

15 0

Filtr: Normal

 
 

2016-01-29 15:25:19

OMGGG YAAASSSSSSS PLEASE!!! πŸŽ¨πŸ˜—πŸ™†πŸ’πŸ‘ΈπŸ’…πŸ’„πŸ’‹πŸ‘ŒπŸ’˜ #thiswillbemine #rp #latepost #agirlcandream #dejavu #mirrors #vanitygoals #igottahaveit #dressingtablegoals #ineeditinmylife #imobsessed #oneday #lifegoals #declareit #makeup #amusthave #iwant #gimme #myfantasy

OMGGG YAAASSSSSSS PLEASE!!! πŸŽ¨πŸ˜—πŸ™†πŸ’πŸ‘ΈπŸ’…πŸ’„πŸ’‹πŸ‘ŒπŸ’˜

20 0

Filtr: Normal

 
 

2016-01-29 15:16:45

*TG!F* πŸ™†πŸ’“πŸ‘ŒπŸŒΊπŸ˜ #goodmorning #tgif #ting #heyyall #howyoudoing #friday #feelinggoodfeelinggreat #prettygirl #crookedsmile #eyebrowsonfleek #dontjudgeme #hanh #waitingfortonight

*TG!F* πŸ™†πŸ’“πŸ‘ŒπŸŒΊπŸ˜

32 2

Filtr: Ludwig

Komentarze
  • @romeo631 (15 dni)
    Looking good happy friday @bootyc
     
  • @jamescelestin (15 dni)
    😍😍😍😍😍😍😍😘
     
 

2016-01-29 14:57:46

Her widdle rolls thooo!!! πŸ˜ŠπŸ˜πŸ’πŸ‘‘πŸ’…πŸ’–πŸ‘ŒπŸ‘—πŸ‘ πŸ‘™ #plusfashionista #bbw #plussize #plus #thicklife #thick #fluffy #curvy #fatandsexy #fatandfabulous #effyourbeautystandards #beautyhasnosize #loveyourcurves #curves #curvatious #voluptious #hipsandcurves #hipsandthighs #curvyfashion #honeyplease #kissmyswagg #plussizefashion #thickchicks #plusstyle

Her widdle rolls thooo!!! πŸ˜ŠπŸ˜πŸ’πŸ‘‘πŸ’…πŸ’–πŸ‘ŒπŸ‘—πŸ‘ πŸ‘™

26 0

Filtr: Normal

 
 

2016-01-29 01:03:38