Reklama:

Polub Instagram24 - Polski Ranking Instagram na FB:
 
 

Reklama:

zgłoś nadużycie

Patrycja Dudek @duudziaxx

Patrycja Dudek duudziaxx
  • bio: http://duudziax.tumblr.com #polishgirl #l4l #f4f #hasztag👌 💎 17👍
  • ilość zdjęć: 101
  • liczba obserwujących: 507
Zgłoś profil do rankingu
 
 

Boze daj mi pomysl na tatuaz... I hajs ;d #polishgirl #instagirl #l4l #f4f #followme #like4like

Boze daj mi pomysl na tatuaz... I hajs ;d

126 11

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-19 20:08:31

Reklama:

Takie tam zbigaly 👍✌ jeszcze 280dni do wakacji! #happy #l4l #f4f #like4like #followme

Takie tam zbigaly 👍✌ jeszcze 280dni do wakacji!

105 2

Filtr: Normal

Komentarze
  • @dudii_12 (2 dni)
    Haha lols to juz blisko;)
     
  • @duudziaxx (2 dni)
    @dudii_12 no blisko, pasuje jeszcze zajebistego sylwestra ogarnąć 👍
     
 

2014-09-18 20:41:42

Dzien jak codzien 😿😔 #bed #bored #legs #tatto #sad #polish #l4l #f4f #like4like #followme

Dzien jak codzien 😿😔

177 3

Filtr: Normal

Komentarze
  • @dudii_12 (3 dni)
    Slepne ;/// moze nie chce tyle Cb ogladac?;0
     
  • @duudziaxx (3 dni)
    @dudii_12 nie klam , bo tesknisz ;d
     
  • @dudii_12 (3 dni)
    Tesknie;/ ale dla mnie liczy sie twoje wnetrze ;*
     
 

2014-09-18 10:18:21

Shake it off! #polishgirl #instagirl #l4l #f4f #girl #like4like #followme #kalika

Shake it off!

155 4

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-17 18:26:07

A tak sobie robię branzoletki 😸💪 #lazyday #chora #sad #l4l #loom #like4like #followme #f4f

A tak sobie robię branzoletki 😸💪

127 6

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-16 13:31:54

Niech te 2tyg w domu zleca! #nudno #boli #polishgirl #instagirl #l4l #f4f #followme #like4like

Niech te 2tyg w domu zleca!

133 0

Filtr: Normal

 
 

2014-09-15 18:24:01

Gramy w otwarte karty, nie myśl co by bylo gdyby #lazyday #polishgirl #instagirl #girl #l4l #f4f #like4like #followme

Gramy w otwarte karty, nie myśl co by bylo gdyby

117 1

Filtr: Normal

Komentarze
  • @motylx (6 dni)
    Moje kochane 💞
     
 

2014-09-14 19:14:28

Dziś do domu! #jestjeszczegorzej #papakliniko #obolala #polishgirl #instagirl #l4l #f4f #followme #like4like

Dziś do domu!

162 2

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-12 10:41:07

Taki szpital, wesola sala haha #hospital #sad #operacja #yolo #l4l #f4f #followme #like4like #chujowowchuj

Taki szpital,  wesola sala haha

116 3

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-10 20:08:40

Selfie w szkole 😺✌🎒#lastday #schooltime #szaleni #selfie #l4l #f4f #like4like #followme

Selfie w szkole 😺✌🎒

122 5

Filtr: Normal

Komentarze
  • @motylx (12 dni)
    Tutaj człowiek kciuk, odbiór
     
  • @duudziaxx (12 dni)
    Nie przesadzaj @motylx :* po patrz na pajacow z tylu ;d
     
  • @marionnauddd (12 dni)
    Sama żeś jest pajac :<
     
  • @duudziaxx (12 dni)
    @marionnauddd mowilam o bartku :* Haha ale fajnie się ucieszylas pokazując ten paluszek hihi
     
  • @bartoszpanek (11 dni)
    Od kiedy jestem lidzba mnoga ?? :D To wy sie nie umiecie wyluzowac :*
     
 

2014-09-09 12:50:50

Daje okejke dla pogody! 😜😎👍☀ #sunday #summercomeback #polishgirl #girl #instagirl #afterschool #l4l #f4f #like4like #followme

Daje okejke dla pogody! 😜😎👍☀

147 0

Filtr: Normal

 
 

2014-09-08 15:07:45

W poszukiwaniu szczęścia przemierzamy caly świat #lazyday #bitchin #fuckit #polishgirl #girl #l4l #f4f #like4like #followme

W poszukiwaniu szczęścia przemierzamy caly świat

150 2

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-07 19:41:09

Jaka slodka hahah Niedziela dzień cwela 👍😞 #chora #sad #tojuzwtymtygodniu #polishgirl #instagirl #poland #girl #brunette #l4l #f4f #like4like #followme

Jaka slodka hahah
Niedziela dzień cwela 👍😞

137 2

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-07 12:02:40

Birthday @marionnauddd ! 😻 #friendstime #energy2000 #goodtime #bestday #xx

Birthday @marionnauddd ! 😻

127 2

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-06 09:00:59

Tonight's gonna be a good night! 😻😽👌🎉 #yolo #energy2000 #friendstime #lovemypeople #dudektanczyjakpojebana #haha #parkietjestmoj #beka #kochamnocne #cola #legs #l4l #f4f #followme #like4like

Tonight&039;s gonna be a good night! 😻😽👌🎉

128 1

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-05 23:56:05

Tort wiczki i jej dupa hot 17 😍🎉🎊🎁🎓#polishass #torcik #poland #schooltime #l4l #f4f

Tort wiczki i jej dupa hot 17 😍🎉🎊🎁🎓

104 3

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-05 08:53:56

My i klosy 😽💋 #friends #afterschool #polishgirls #girls #instagirls #f4f #l4l #like4like #followme #schooltime

My i klosy 😽💋

151 2

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-04 14:52:23

😸😻😽🎶👍 #polishgirl #girl #l4l #f4f #like4like #followme #instagirl

😸😻😽🎶👍

199 7

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-03 20:23:03

Lecimy do szkoly 😞😀😽#polishgirl #girl #instagirl #backschool #l4l #f4f #like4like #followme

Lecimy do szkoly 😞😀😽

167 0

Filtr: Normal

 
 

2014-09-02 07:31:52

Widzę się tam Haha, jedyne ogarnięte zdj z zakończenia wakacji! 😻😽🔥👍👌💋🚬🎶🍻 #zajebisteholidays #summertime #ognisko #klimat #love #f4f #l4l #like4like #followme

Widzę się tam Haha, jedyne ogarnięte zdj z zakończenia wakacji! 😻😽🔥👍👌💋🚬🎶🍻

120 5

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-09-01 20:52:52

Ostatni piateczek :( #summercomeback #holidays #lastday #trip #beka #polishgirl #legs #smieszniewchuj #xx #l4l #f4f #like4like

Ostatni piateczek :(

147 6

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-08-30 01:02:51

Lazy day ✌😍💎 #imieninowo #lastsummerday #polishgirl #girl #instagirl #l4l #f4f #like4like #followme

Lazy day ✌😍💎

154 4

Filtr: Normal

Komentarze
 

2014-08-28 14:44:54