Reklama:

Polub Instagram24 - Polski Ranking Instagram na FB:
 
 

Reklama:

zgłoś nadużycie

Honorata Skarbek HONEY @honkabiedronka

Honorata Skarbek HONEY honkabiedronka
  • bio: 💙Honorata Skarbek HONEY💙 -21 years old singer, songwriter and blogger. honorata-skarbek.com facebook.com/honeyofficial youtube.com/honeyVEVO
  • ilość zdjęć: 1869
  • liczba obserwujących: 58214
Muzyka #1
 

Reklama:

 

Nothing better than spending 5 hours on shopping in Beijing ! #shopping #beijing

Nothing better than spending 5 hours on shopping in Beijing !

736 9

Filtr: Mayfair

Komentarze
 

2013-03-29 07:10:46

Reklama:

My new chineese nails ! #nails #china #beijing #hellokitty

My new chineese nails !

582 28

Filtr: Amaro

Komentarze
  • jest cos takiego jak krem do rąk 8)
     
  • @lacros21 (483 dni)
    @honkabiedronka za wyproszony hajs fanow baluj
     
  • @levagi_17 (483 dni)
    @tyryr haha :-D
     
  • @chytrusek (482 dni)
    Gorgeus!
     
  • @patrycjachyla (482 dni)
    swietne!
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-28 14:55:07

400 31

Filtr: Amaro

Komentarze
  • @sulaczek (483 dni)
    Dajcie jej spokój #pathetic Honka mam nadzieję, ze bawisz sie dobrze :)
     
  • @fannnygirl (483 dni)
    Jeeeej wiesz, że ludzie mają internet i jeśli chcieliby to sobie sprawdzą?;)
     
  • @aaacfc (482 dni)
    okej? :D
     
  • @ckrystalised (481 dni)
    All you gotta do is swag. :)
     
  • @provog (481 dni)
    Jak wam przeszkadza to co Honey dodaje to po prostu nie obserwujcie jej profilu, albo po prostu walnijcie głowa w sciane..
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-28 00:11:04

U nas 7:21.. Czas na sniadanie i wycieczka na Mur Chinski

U nas 7:21.. Czas na sniadanie i wycieczka na Mur Chinski

422 14

Filtr: Hudson

Komentarze
  • @apparelselena (484 dni)
    Zazdrościć ci😱😱💖
     
  • @kaluzanieduza (484 dni)
    CHIŃSKA KUKURYDZA ,SUPER CZADD
     
  • @patrycjabejm (484 dni)
    😱😱💖🍉🍒🍋
     
  • @paulaf___ (483 dni)
    KUKURYDZA :D
     
  • @lacros21 (483 dni)
    @honkabiedronka za wyproszony hajs fanow baluj
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-27 23:22:00

Nie mam internetu w Pekinie :( Nie ma tu twittera, youtube, ani facebooka... Moj pracoholizm, chcac nie chcac- kapitulował... Do uslyszenia, zobaczenia i poczytania po 2/04. @anulaaa / aktualizacje tylko na instagramie

Nie mam internetu w Pekinie :( Nie ma tu twittera, youtube, ani facebooka... Moj pracoholizm, chcac nie chcac- kapitulował... Do uslyszenia, zobaczenia i poczytania po 2/04. @anulaaa / aktualizacje tylko na instagramie

457 13

Filtr: Rise

Komentarze
  • @paaali (484 dni)
    na twitterze tancerz Justina cię sfollował i napisał "awesome job last night" :))
     
  • @wustyle (484 dni)
    No widzisz? Trzeba bylo kupic internet w play. Podobno jest wszedzie. To i w Pekinie by byl @honkabiedronka
     
  • @miskejt (484 dni)
    Dostep do Twittera nie do konca wspolgra mi z pracoholizmem ;)
     
  • @kjarlajn (483 dni)
    @miskejt ale w sumie na tym miedzy innymi polega jej praca- na kontakcie z fanami
     
  • @lacros21 (483 dni)
    @honkabiedronka za wyproszony hajs fanow baluj
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-27 23:14:17

509 19

Filtr: Amaro

Komentarze
  • @eandzia (485 dni)
    have a good time :>
     
  • @madilenaa (485 dni)
    Pomyslcie ludzie .. Skoro poleciala do pekinu to jest w samolocie wiec jak ma cos wrzucac?
     
  • @just_unapologetic (485 dni)
    Sprzedalas się. Jak moglas z nim zaśpiewać. Tylko dla fejmu?
     
  • @morajko (485 dni)
    Milego pobytu;** love
     
  • @lacros21 (485 dni)
    @anulaaa pisze dotrę weź
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-26 13:35:37

Off to Beijing (PEKIN) for 5 days... Work work work work...

Off to Beijing (PEKIN) for 5 days... Work work work work...

719 13

Filtr: Mayfair

Komentarze
  • @honkabiedronka (485 dni)
    @paaali no problem :) serio ogladal?! :D
     
  • @paaali (485 dni)
    serio! :) oglądał oglądał tylko że po jakimś czasie zaczęły się tłumy fanek do niego schodzić i musiał już pójść
     
  • @przemek23 (485 dni)
    Śliczna:***** :))
     
  • @niustyna (485 dni)
    @honkabiedronka Tez mi sie zdawalo, ze ogladal! Swietnie Ci szlo ❤
     
  • @mary9852 (485 dni)
    @honkabiedronka brawo! Wszyscy cię chwalą po koncercie :)
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-26 13:07:25

@localheroes dollar t-shirt, thank you girls @jail @areta 💜💜💜💜💜💜💜 #localheroesdoitbetter #justinbieber #support #lodz #honey #honorataskarbek

@localheroes dollar t-shirt, thank you girls @jail @areta 💜💜💜💜💜💜💜

866 16

Filtr: Rise

Komentarze
  • @anulaaa (484 dni)
    Dupsko mmmmm :D
     
  • @thegirlishdope (484 dni)
    Dodaj zdjęcie z Justinem @honkabiedronka 💜💗
     
  • @catrinaaa (478 dni)
    @honkabiedronka szczesciara! Tak trzymaj!💜
     
  • @zofiakaczmarczyk (470 dni)
    Właśnie leci twoja piosenka w radiu 💛👍💪📻
     
  • @strzalaa (465 dni)
    Uwielbiam twoj outfit na tym zdj :) jaram sie *.*
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-26 12:34:57

HONEY, @justinbieber's support, Poland, Łódź, 25/03/13 #honey #justinbieber #support #lodz #show

HONEY, @justinbieber&039;s support, Poland, Łódź, 25/03/13

1025 34

Filtr: Earlybird

Komentarze
 

2013-03-26 00:33:02

Me and my amazing dancers / @justinbieber's support in Poland, Łódź 25/03/13

Me and my amazing dancers / @justinbieber&039;s support in Poland, Łódź 25/03/13

860 18

Filtr: Rise

Komentarze
  • @m.kurowska (486 dni)
     
  • @arianasxdrew (486 dni)
    gvdjhfbhfne *.*
     
  • @mrmilleros (486 dni)
    #localheroesdoitbetter @jail @areta @honkabiedronka gratulacje !
     
  • @m000see (486 dni)
    Ale ty byłaś idealnaa !<3
     
  • @fannnygirl (485 dni)
    Raczej nie ma skoro nie odpowiada na to pytanie;)
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-26 00:17:18

WE DID IT !!! omg we did it!!! #beliebers #justinbieber #support #poland #lodz #honey #honorataskarbek

WE DID IT !!! omg we did it!!!

956 45

Filtr: X-Pro II

Komentarze
 

2013-03-25 21:33:29

wow...

wow...

838 49

Filtr: Amaro

Komentarze
 

2013-03-25 16:35:31

hair time... #hair #time #justinbieber #support #poland

hair time...

918 49

Filtr: Amaro

Komentarze
 

2013-03-25 16:05:38

Make-up 4 2night is ready ! #excited #makeup #justinbieber #support

Make-up 4 2night is ready !

812 33

Filtr: Mayfair

Komentarze
 

2013-03-25 14:52:50

Support pass #support #pass #justinbieber

Support pass

728 36

Filtr: Amaro

Komentarze
 

2013-03-25 12:43:16

Z krecenia klipu do "NIE POWIEM JAK" ;>

Z krecenia klipu do "NIE POWIEM JAK" ;>

694 22

Filtr: Mayfair

Komentarze
 

2013-03-24 23:19:06

Honorata Skarbek HONEY- "NIE POWIEM JAK" juz jutro premiera w radiu ESKA i RMF FM !! ;>

Honorata Skarbek HONEY- "NIE POWIEM JAK" juz jutro premiera w radiu ESKA i RMF FM !! ;>

344 9

Filtr: Normal

Komentarze
 

2013-03-24 22:44:51

I love my new "don't look at me" beanie from https://www.facebook.com/kyoustuff and Jesus hoodie from www.romwe.com ! Thanks !

I love my new "don&039;t look at me" beanie from https://www.facebook.com/kyoustuff and Jesus hoodie from www.romwe.com ! Thanks !

610 26

Filtr: Mayfair

Komentarze
  • @victoriaalexk (487 dni)
    @szula91 w komentarzu na blogu napisala ze wciaga policzki xd chociaz to mogl byc sarkazm w odpowiedzi na diss heb
     
  • @szula91 (487 dni)
    He he no fajnie bo ja to mam takie pychy ze hoho :-D u @honkabiedronka to wyostrzaja sie bardziej usta teraz :)
     
  • @lacros21 (487 dni)
    widac jak stawiasz na muzyke skoro.nosisz takie ciuchy chcesz tym cos zdzialac??? Slaberr
     
  • @mjjumi (487 dni)
    Beka z dissa na bluze z jezusem
     
  • @ola1000000 (487 dni)
    @szula91 @harmlessss oczywiscie, ze wciaga.. Wystarczy zobaczyc na jej poprzednie zdjecia, te z 2010/11 np.. Jak miala kilka kg wiecej, no moze gdyby zrzucila z 20kg, to jej twarz by tak wygladala. (co nie znaczy, ze jest gruba)
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-24 15:14:32

I love my life... THANK YOU GOD 4 EVERYTHING I HAVE

I love my life... THANK YOU GOD 4 EVERYTHING I HAVE

439 24

Filtr: Nashville

Komentarze
 

2013-03-24 02:40:49

BELIEVE and NEVER SAY NEVER, see you on monday @justinbieber #justinbieber #honey #support #show #believe #tour

BELIEVE and NEVER SAY NEVER, see you on monday @justinbieber

403 259

Filtr: Hudson

Komentarze
  • @oliwiatusien (487 dni)
    @paulaafrost nikt tu nie wspomnial ,ze jest idealny.. To co cieszyc sie ,gratulowac itp moge, a powiedziec co naprawde o tym sadze nie? haha
     
  • @majlen_xo (487 dni)
    @paulaafrost popieram...
     
  • @iamlika.pl (487 dni)
    Jedziemy jutro z siostrą na koncert i oprócz Biebera również Ciebie Honey z chęcią posłuchamy ;)
     
  • @whole.lottalove (487 dni)
    "Finalnie" i "aczkolwiek" powtarzane nagminnie w Jej wypowiedziach nie jest jeszcze bogatym zakresem słownictwa. Nie widzę sensu wdawania się w dyskusje z nastolatkami, które jeszcze do tegi nie dorosły, jeszcze w Waszym życiu przyjdzie na to pora, uważam jednak, że osoba reprezentująca nasz kraj gdziekolwiek by to nie było powinna chociaż trochę orientować się w tak ważnych sprawach. Nie jestem idealna, w życiu również spełniły się moje marzenia, ale nie musiałam nikogo o nie wręcz blagać ;)
     
  • @paulaf___ (487 dni)
    Dziewczyno zauważ różnice między powiedzeniem co myślisz, a przekonywanie wszystkich milion razy że masz rację. ;) @oliwiatusien
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-22 20:41:25

SHOOTING'S OVER ! The worst 3 days in my music career, but the best shoots ever ! #shooting #video #sun #tenerife #beach #ocean

SHOOTING&039;S OVER ! The worst 3 days in my music career, but the best shoots ever !

678 26

Filtr: Rise

Komentarze
 

2013-03-22 08:32:10

I don't care I loveitshop.pl !! ;-)

I don&039;t care I loveitshop.pl !! ;-)

512 7

Filtr: Walden

Komentarze
 

2013-03-22 03:34:55

I'll follow you to neverland...

I&039;ll follow you to neverland...

575 21

Filtr: Mayfair

Komentarze
  • @reczus (489 dni)
    brzydko wygladasz z takim mocnym makijazem ...
     
  • @amaimada (488 dni)
    Nie poznałam :o
     
  • @higosia (488 dni)
    Bardzo ładny makijaż:)
     
  • @majczzzx (487 dni)
    Ooo. jaka piękna bużka <3
     
  • @duzocukru (487 dni)
    Eee... Nie maluj się tak mocno, błagam!!
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-22 02:29:20

Tak jakby jest cieplo... ;-)

Tak jakby jest cieplo... ;-)

477 12

Filtr: Hudson

Komentarze
  • @izasiatkowska (490 dni)
    O jezu!!!! Jaka piękna <3
     
  • @sebowy (490 dni)
    Tak jakby ślicznotka pięknotka ;)
     
  • @taotopani (490 dni)
    U Ciebie widać pierwszy dzień wiosny jakiś inny....:D polska lepi balwany :|
     
  • @joannasylvia (489 dni)
    hehe szczere mowiac w nocy to za cieplo tam nie jest w marcu
     
  • @lacros21 (489 dni)
    Niezły push up
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-21 22:25:17

#tenerife #volcano #elteide #amazing #view

402 11

Filtr: X-Pro II

Komentarze
 

2013-03-21 11:39:17

Shooting - day 1st... done ! Totally unexpected shoots ! #tenerife #shooting #happy #video

Shooting - day 1st... done ! Totally unexpected shoots !

583 11

Filtr: Valencia

Komentarze
 

2013-03-20 23:31:13

Buziaki z Teneryfy :) #ocean #sky #sun #hot #tenerife

Buziaki z Teneryfy :)

562 12

Filtr: Amaro

Komentarze
  • @lilihshsh (491 dni)
    Ty to sie masz dobrze Honey 😀 nie moglas mnie zabrac ze soba ? 😘❤
     
  • @sarahirsh (491 dni)
    Super :)
     
  • @anulaaa (491 dni)
    I co zimny ocean jak Ci mówiłam?:)
     
  • @sobolevskyy (491 dni)
    Zazdroooooooooooooooooo :)
     
  • @sobolevskyy (491 dni)
    udanej zabawy przy kręceniu nowego klipu,oby była moooc :)
     
  • pokaż więcej komentarzy
     
 

2013-03-20 15:02:26

One night in Barcelona isn't that good as it seems :< but I still love this city! #barcelona #night

One night in Barcelona isn&039;t that good as it seems :< but I still love this city!

386 2

Filtr: Amaro

Komentarze
 

2013-03-20 00:22:53

Live chat juz za 20 min ;) na plotek.pl

Live chat juz za 20 min ;) na plotek.pl

411 14

Filtr: Mayfair

Komentarze
 

2013-03-18 15:41:39

Juz za 2 dni slonceeeeeeee !! :) #outfit #video #shooting

Juz za 2 dni slonceeeeeeee !! :)

453 17

Filtr: Nashville

Komentarze
 

2013-03-17 21:51:45

Shoes for my new video #shoes #silver #video #shooting

Shoes for my new video

269 11

Filtr: Amaro

Komentarze
 

2013-03-17 18:37:59