Reklama:

Foods by Ann @foods_by_ann

https://scontent-bru2-1.cdninstagram.com/vp/0e0e46a0e6bb8317bf5054021b7011d7/5C7925F0/t51.2885-19/s150x150/13525262_1209200499124332_1449444581_a.jpg foods_by_ann
  • strona www: http://www.foodsbyann.com/
  • bio: Wszelkie pytania dotyczące produktów czy przesyłek prosimy kierować na 📧[email protected] #healthyfood #healthyplanbyann
  • ilość zdjęć: 786
  • liczba obserwujących: 93803
 

Dzisiaj wykorzystaliśmy Truskawkę Lio Shake do zrobienia deseru, który w prosty sposób podbija podniebienia gości! 😊 Mianowicie Pudding chia z musem.🍧 ✔️350 ml mleka, ✔️3 łyżki nasion chia Foods by Ann, ✔️2 banany, ✔️2 łyżki Truskawki Lio Shake, ✔️garść jagód goji. Dzień przed podaniem (najlepiej wieczorem) wsyp nasiona chia do miseczki z mlekiem roślinnym i odstaw do lodówki na całą noc. Następnego dnia wrzuć banany do blendera, dolej 50 ml mleka roślinnego i wsyp liofilizowaną truskawkę. Całość zmiksuj. Na dno szklanek nałóż mus, a następnie pudding z chia. Udekoruj jagodami goji. Gotowe! 🙂 #foodsbyann #recipebyAnn #annalewandowska #puddingchia

Dzisiaj wykorzystaliśmy Truskawkę Lio Shake do zrobienia deseru, który w prosty sposób podbija podniebienia gości! 😊
Mianowicie Pudding chia z musem.🍧
✔️350 ml mleka,
✔️3 łyżki nasion chia Foods by Ann,
✔️2 banany,
✔️2 łyżki Truskawki Lio Shake,
✔️garść jagód goji.

Dzień przed podaniem (najlepiej wieczorem) wsyp nasiona chia do miseczki z mlekiem roślinnym i odstaw do lodówki na całą noc. 
Następnego dnia wrzuć banany do blendera, dolej 50 ml mleka roślinnego i wsyp liofilizowaną truskawkę. Całość zmiksuj. 
Na dno szklanek nałóż mus, a następnie pudding z chia. 
Udekoruj jagodami goji.
Gotowe! 🙂
 #foodsbyann
 #recipebyAnn
 #annalewandowska
 #puddingchia

1006 2

 
 

2018-11-11 18:28:17

Co powiecie na niedzielną owsiankę z MUSEM Z BANANA I SZPINAKU LIO SHAKE 🍌🌿 Zblenduj banana z liofilizowanym szpinakiem i polej musli, owsiankę czy ryżowiankę. Voila! Już nie możemy doczekać się śniadania!:) #foodsbyann #breakfast #healthyfood

Co powiecie na niedzielną owsiankę z MUSEM Z BANANA I SZPINAKU LIO SHAKE 🍌🌿
Zblenduj banana z liofilizowanym szpinakiem i polej musli, owsiankę czy ryżowiankę. Voila! 
Już nie możemy doczekać się śniadania!:)
 #foodsbyann
 #breakfast
 #healthyfood

1409 6

 
 

2018-11-10 19:49:58

Wykorzystywaliśmy nasze płatki w różnych przepisach? Dajcie znać! 😊 A co powiecie na domową granolę? 🥣 Składniki: ✔️2 szklanki Musli Foods by Ann, ✔️1 szklanka orzechów -według uznania, ✔️12 szklanki pestek dyni, ✔️4 łyżki miodu, ✔️łyżeczka cynamonu, ✔️łyżeczka kakao. Sposób przygotowania: 🔹Rozgrzej piekarnik do 160c, 🔹Posiekaj orzechy i pestki, 🔹Wsyp do miski wszystkie składniki i dobrze wymieszaj, 🔹Rozłóż masę na papierze do pieczenia i połóż na blachę, 🔹Całość piecz przez 20-30min co jakiś czas mieszając, aby wszystkie składniki ładnie się upiekły. Gotowe! Nadmiar Granoli wsyp do szklanego pojemnika, wstrząśnij i zostaw na później. 🙂 #foodsbyann #granola #annalewandowska

Wykorzystywaliśmy nasze płatki w różnych przepisach? Dajcie znać! 😊
A co powiecie na domową granolę? 🥣

Składniki:
✔️2 szklanki Musli Foods by Ann,
✔️1 szklanka orzechów -według uznania,
✔️1/2 szklanki pestek dyni,
✔️4 łyżki miodu,
✔️łyżeczka cynamonu,
✔️łyżeczka kakao.
Sposób przygotowania:
🔹Rozgrzej piekarnik do 160c,
🔹Posiekaj orzechy i pestki,
🔹Wsyp do miski wszystkie składniki i dobrze wymieszaj,
🔹Rozłóż masę na papierze do pieczenia i połóż na blachę,
🔹Całość piecz przez 20-30min co jakiś czas mieszając, aby wszystkie składniki ładnie się upiekły.

Gotowe! Nadmiar Granoli wsyp do szklanego pojemnika, wstrząśnij i zostaw na później. 🙂
 #foodsbyann
 #granola
 #annalewandowska

993 3

 
 

2018-11-09 08:32:12

Musli w saszetce- szybki sposób na pożywne, pyszne śniadanie przed wyjściem z domu, w pracy czy na uczelni. Zmieści się nawet w mniejszej torebce! 👜 Musli w saszetce to mieszanka płatków z dodatkiem suszonych owoców. Występuje w wielu smakach -każdy znajdzie coś dla siebie! 🍈🍌🍈🍊🍐 #musli #foodsbyann #breakfast

Musli w saszetce- szybki sposób na pożywne, pyszne śniadanie przed wyjściem z domu, w pracy czy na uczelni. 
Zmieści się nawet w mniejszej torebce! 👜

Musli w saszetce to mieszanka płatków z dodatkiem suszonych owoców. 
Występuje w wielu smakach -każdy znajdzie coś dla siebie!
🍈🍌🍈🍊🍐
 #musli 
 #foodsbyann
 #breakfast

1124 7

 
 

2018-11-08 09:07:36

Musli w poręcznym kubeczku! To mieszanka płatków i owoców pełna energii i witamin! 🍇🍏🍓🍌 Idealne do pracy czy na uczelnie. Zmieści się do plecaka i torebki :) Nie potrzebujesz nawet osobnej miseczki. Wystarczy zawartość opakowania zalać mlekiem, mlekiem roślinnym lub gorącą wodą, dokładnie wymieszać i odstawić na 3 minuty. GOTOWE! 😋 #foodsbyann #musli #healthy

Musli w poręcznym kubeczku!
To mieszanka płatków i owoców pełna energii i witamin!
🍇🍏🍓🍌
Idealne do pracy czy na uczelnie. Zmieści się do plecaka i torebki :) Nie potrzebujesz nawet osobnej miseczki.

Wystarczy zawartość opakowania zalać mlekiem, mlekiem roślinnym lub gorącą wodą, dokładnie wymieszać i odstawić na 3 minuty. 
GOTOWE! 😋
 #foodsbyann 
 #musli 
 #healthy

1150 8

 
 

2018-11-07 08:09:15

Próbowaliście już wszystkich naszych Smoothies? Które najbardziej Wam odpowiada? My dziś stawiamy na zielone!:) 💚💚💚 Smoothie POMARAŃCZA & SPIRULINA zostało stworzone, aby wspomóc proces regeneracji Twojego organizmu. Owoce pomarańczy, cytryny oraz spirulina to doskonałe źródła antyoksydantów i substancji ułatwiających oczyszczenie organizmu z toksyn. Dzięki nim szybciej powrócisz do stanu równowagi! #foodsbyann #annalewandowska #smoothie

Próbowaliście już wszystkich naszych Smoothies? Które najbardziej Wam odpowiada? My dziś stawiamy na zielone!:)
💚💚💚
Smoothie POMARAŃCZA & SPIRULINA zostało stworzone, aby wspomóc proces regeneracji Twojego organizmu. 
Owoce pomarańczy, cytryny oraz spirulina to doskonałe źródła antyoksydantów i substancji ułatwiających oczyszczenie organizmu z toksyn. Dzięki nim szybciej powrócisz do stanu równowagi!
 #foodsbyann
 #annalewandowska 
 #smoothie

2868 27

 
 

2018-11-06 08:58:03

Udanego dnia! Zbożowe smoothie bowl z bezglutenowymi płatkami owsianymi z dodatkiem owoców. mniam! 💙 📸 @malekulinaria.pl #foodsbyann #healthyplanbyann #smoothiebowl

Udanego dnia!
Zbożowe smoothie bowl z bezglutenowymi płatkami owsianymi z dodatkiem owoców. mniam! 💙
📸 @malekulinaria.pl 
 #foodsbyann
 #healthyplanbyann
 #smoothiebowl

1396 10

 
 

2018-11-06 08:06:54

Partner do ćwiczeń, to tylko jeden z wielu sposobów na wzmocnienie organizmu! 💪🏻 Pamiętajcie o zdrowych koktajlach i posiłkach. Jedną z pierwszych rzeczy, o które warto zadbać w diecie, to antyoksydanty. Dobrym ich źródłem są przede wszystkim warzywa i owoce. Szczególnie bogate w antyoksydanty są owoce jagodowe, takie jak: maliny, jagody i borówki. W okresie zimowym, gdy nie masz dostępu do świeżych owoców, sięgnij po Lio Shake. 👉🏻Lio Shake to liofilizowane owoce i warzywa w postaci proszku, które posiadają około 10 razy większą zawartość witamin i składników mineralnych, niż ich świeży odpowiednik. Nie ma w nich wzmacniaczy smaku, barwników, cukru ani sztucznych dodatków. Za to świetnie się sprawdzają jako dodatek do koktajli i owsianek. Wypróbuj koniecznie! 15 SPOSÓB NA WZMOCNIENIE ORGANIZMU NA BLOGU www.hpba.pl #foodsbyann #hethyfood #hethyplanbyann

Partner do ćwiczeń, to tylko jeden z wielu sposobów na wzmocnienie organizmu! 💪🏻 Pamiętajcie o zdrowych koktajlach i posiłkach.

Jedną z pierwszych rzeczy, o które warto zadbać w diecie, to antyoksydanty. Dobrym ich źródłem są przede wszystkim warzywa i owoce. 
Szczególnie bogate w antyoksydanty są owoce jagodowe, takie jak: maliny, jagody i borówki. W okresie zimowym, gdy nie masz dostępu do świeżych owoców, sięgnij po Lio Shake.
👉🏻Lio Shake to liofilizowane owoce i warzywa w postaci proszku, które posiadają około 10 razy większą zawartość witamin i składników mineralnych, niż ich świeży odpowiednik. Nie ma w nich wzmacniaczy smaku, barwników, cukru ani sztucznych dodatków. Za to świetnie się sprawdzają jako dodatek do koktajli i owsianek. Wypróbuj koniecznie! 
15 SPOSÓB NA WZMOCNIENIE ORGANIZMU NA BLOGU www.hpba.pl
 #foodsbyann
 #hethyfood 
 #hethyplanbyann

2263 12

 
 

2018-11-05 08:30:53

Musli Foods by Ann to pożywne śniadanie dla dzieci i dorosłych. :) #foodsbyann #healthyfood #annalewandowska

Musli Foods by Ann to pożywne śniadanie dla dzieci i dorosłych. :)
 #foodsbyann
 #healthyfood
 #annalewandowska

1487 4

 
 

2018-11-04 08:44:20

Ryżowianka z czarną porzeczką Lio Shake 💜 Ryż ugotuj na mleku roślinnym, następnie dodaj liofilizowaną czarną porzeczkę i wymieszaj. Do całości dosyp jagody goji i wcześniej sparzone orzechy. Na koniec dodaj miód- opcjonalnie. #foodsbyann #healthyfood #healthyplanbyann

Ryżowianka z czarną porzeczką Lio Shake 💜

Ryż ugotuj na mleku roślinnym, następnie dodaj liofilizowaną czarną porzeczkę i wymieszaj. 
Do całości dosyp jagody goji i wcześniej sparzone orzechy. Na koniec dodaj miód- opcjonalnie. 
 #foodsbyann
 #healthyfood
 #healthyplanbyann

1547 6

 
 

2018-11-03 17:50:27

Znudzony dotychczasowymi śniadaniami, masz ochotę na coś innego niż jajka, mięso, czy płatki owsiane? 👉🏻Jesienne rozgrzewające śniadanie z musu z dyni 🧡 SKŁADNIKI: NA 2 PORCJE ✔️500 g purée z dyni ✔️3 łyżki masła migdałowego Foods by Ann ✔️1 łyżeczka cynamonu ✔️2 łyżeczki masła klarowanego FbA ✔️1 garść jagód lub borówek amerykańskich ✔️1 starte jabłko ✔️3 łyżki prażonych pestek słonecznika Sposób przygotowania: Dynię obierz i pokrój w kostkę, a następnie gotuj do miękkości. Jeszcze ciepłą zblenduj na purée. Dodaj do niej cynamon i masło klarowane. Przełóż mus do miseczki i zetrzyj na wierzch jabłko, dodaj owoce leśne i masło migdałowe. Pestki słonecznika przypraż chwilkę na mocno rozgrzanej, suchej patelni i posyp gotowy mus. Najlepiej smakuje na ciepło. 😊 #foodsbyann #recipebyAnn #healthyfood

Znudzony dotychczasowymi śniadaniami, masz ochotę na coś innego niż jajka, mięso, czy płatki owsiane? 👉🏻Jesienne rozgrzewające śniadanie z musu z dyni 🧡

SKŁADNIKI: NA 2 PORCJE
✔️500 g purée z dyni
✔️3 łyżki masła migdałowego Foods by Ann
✔️1 łyżeczka cynamonu
✔️2 łyżeczki masła klarowanego FbA
✔️1 garść jagód lub borówek amerykańskich
✔️1 starte jabłko
✔️3 łyżki prażonych pestek słonecznika

Sposób przygotowania:

Dynię obierz i pokrój w kostkę, a następnie gotuj do miękkości. Jeszcze ciepłą zblenduj na purée. Dodaj do niej cynamon i masło klarowane. Przełóż mus do miseczki i zetrzyj na wierzch jabłko, dodaj owoce leśne i masło migdałowe. Pestki słonecznika przypraż chwilkę na mocno rozgrzanej, suchej patelni i posyp gotowy mus.

Najlepiej smakuje na ciepło. 😊
 #foodsbyann
 #recipebyAnn
 #healthyfood

2810 10

 
 

2018-11-02 16:57:46

Po długim dniu przyjemnie napić się herbaty z acerolą. 💛 #foodsbyann #healthyfood #healthyplanbyann

Po długim dniu przyjemnie napić się herbaty z acerolą. 💛
 #foodsbyann
 #healthyfood
 #healthyplanbyann

1394 4

 
 

2018-11-01 17:29:45

 

Live presentation below:

Click on photo to put instagram photos on your website